Sunday, June 10, 2012

~ Left Brain, Right Brain ~

I'm definitely "right brain" ~ which are you? 




28 comments:

  1. I am lucky. I think I am 50/50. I come from a father who is 100% left brain and a mother who is 100% right brain. I think that is why I made a good kitchen designer. you have to be very left brain for all the detailed measuring and working around utilities. But, you have be very creative in the designing style as well.
    BTW, how are you doing these days ? I hope all is well in your neck of the woods!

    ReplyDelete
  2. I'm 100% right brained. I can do the math and boring stuff, but my soul sings when I'm doing something creative.

    ReplyDelete
  3. I am a mix of both and a little crazy thrown in, didn't see that word on either side, lol. xo

    ReplyDelete
  4. You have to know what the answer is for me!!!
    XO,
    Lisa

    ReplyDelete
  5. I had one of these tests one time and came out almost 50/50, too. Which means I am basically not much good at anything- xo Diana

    ReplyDelete
  6. I'm about 50/50, although I wish I was more right-brained. I can do a little bit of a whole lot of things, but I'm an expert at nothing.

    ReplyDelete
  7. Right brain all the way - in fact, I don't even think I have a left side of my brain!!
    Kelly

    ReplyDelete
  8. My initial thought was that I'm both, 50/50. However, I then spotted the word "decisive" under the left brain and that quickly changed my mind. lol I can't ever make a decision, so I guess I lean a little more to the right, maybe 40/60?

    ReplyDelete
  9. Definitely right brained, all the way! :) Cheers, cher!

    ReplyDelete
  10. This is interesting, Pat. I'm definitely right brain but there's a bit of left in there as well.

    ReplyDelete
  11. I think I'm right down the middle. Organized creativity. I over think each and every project instead of just jumping in ...

    :)

    Linda

    ReplyDelete
  12. Have to be right brain here!!!

    ReplyDelete
  13. Pat, I'm right brained with some left throw in, practical, control, accurate. Interesting to think about! Thanks for stopping by Laura

    ReplyDelete
  14. Lord, I'm definitely right. No math and science in me whatsoever!!

    ReplyDelete
  15. I am so right brain that my left brain doesn't even know it has any responsibilites :)

    Have a wonderful day!
    karianne

    ReplyDelete
  16. Definitely a right brain here. That would have been GREAT if you could have joined Yvonne and I! It was a great afternoon. Did you have any HAIL????????????? Good grief, saw that on the news!!!! XO, Pinky

    ReplyDelete
  17. I don't have much left of right or left but when I did it was for sure the right.
    Thanks honey for leaving me such a beautiful comment today.
    How sweet of you to say such nice things to me.
    I do love you
    Maggie

    ReplyDelete
  18. LOL I love this! Truly, I am a left-brained artist, so go figure!

    ReplyDelete
  19. Oh I am so right brain, I always tell people that. I think the left is numbers and analytical....Nope not me!

    Carol

    ReplyDelete
  20. Hi Pat,

    I'm all right brain. lol My kids are left. My husband is the middle :)

    xo,
    Dee

    ReplyDelete
  21. There is no doubt about it that I am a right brain! I don't have much of the left...lol.

    I've heard there is alot of poverty in Jamaica. I'm sure it will be sad. We are staying at a resort and don't plan on leaving unless it's with the hotel for an excursion. I have heard the water is beautiful. I am looking forward to doing alot of snorkeling. I love seeing all of the sea life. I couldn't find your post...I'll go look back through and see if I can find it.

    ReplyDelete
  22. I got bored just reading the Left side! I'm right, of course!

    ReplyDelete
  23. soo interesting!! especially in light of my recent discovery that half of the population counts stuff....like steps, tiles, chairs.....and I have never counted anything I didn't have to in my life!! I wrote a post on it called do you think math? and was surprised at my blogging friends that count...I never would have thought...
    I am your newest follower..pls follow back if you can

    ReplyDelete
  24. I'm happy to say that at least one part of my left brain is functioning..... the control part.

    ~Bliss~

    ReplyDelete

It makes my Heart happy to hear from you! Thank you so much for taking the time to say hello.